Regulamin 1 turnieju AT DM

2016-01-16 16:02:26
1. Wprowadzenie
1.1 Organizatorem turnieju jest klan Apache Team a głównymi Adminami/Sędziami turnieju są Colibry, Fatih, Quik, Bestia, Skny i BigX.
1.2 W turnieju może wziąć udział każda osoba, która spełniła wymagania formalne zawarte w niniejszym Regulaminie.
1.3 Sędziowie zachowują prawo do ostatecznej decyzji we wszystkich kwestiach spornych.
1.4 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu (oczywiście zostanie to ogłoszone z wyprzedzeniem, tak aby każdy mógł się z nim zapoznać).
1.5 Rozgrywki odbywać się będą tylko i wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.
1.6 Gramy o przysłowiową pietruszkę czyli nie będzie żadnych nagród.
1.7 Zapisanie do turnieju oznacza zaakceptowanie postanowień Regulaminu.
1.8 Każde złamanie Regulaminu turnieju może skutkować wykluczeniem z rozgrywek.

2. Zapisy
2.1 Zapisy do turnieju rozpoczynają się w sobotę 16 stycznia 2016 roku i potrwają do wtorku 19 stycznia 2016 do godziny 19:00
2.2 Aby zgłosić się do turnieju wystarczy na forum w temacie 1 turniej AT DM podać swoją ksywę oraz adres e-mail
2.3. Start turnieju przewidziany jest na środę 20 stycznia 2016 roku o godzinie 20:00.

3. Rozgrywki
3.1 Turniej zostanie przeprowadzony na serwerze Apache Team Promod: /connect 31.186.83.179:28971 ; password (dostaniecie mailem)
3.2. Mecze rozgrywane będą w trybie DEATHMATCH (inaczej dowolnym czyli każdy gra sam)
3.3 Uczestnicy zostaną rozlosowani do grup eliminacyjnych (w których zagra od 6 do 10 osób).
3.4 Rozstawienie zawodników w poszczególnych grupach zostanie ogłoszone 19.01.2016 wieczorem na naszej stronie i forum.
a) Planowany program rozgrywek dla 50 graczy przedstawia się następująco:
I grupa eliminacyjna – 20.01.2016 godzina 20:00
II grupa eliminacyjna - 20.01.2016 godzina 20:30
III grupa eliminacyjna – 20.01.2016 godzina 21:00
IV grupa eliminacyjna – 20.01.2016 godzina 21:30
V grupa eliminacyjna – 20.01.2016 godzina 22:00
Finał – 22.01.2016 godzina 21:00
3.5 Mapy przypisane do grup eliminacyjnych oraz na finał:
- I grupa eliminacyjna – Strike
- II grupa eliminacyjna – Backlot
- III grupa eliminacyjna – Vacant
- IV grupa eliminacyjna – Crossfire
- V grupa eliminacyjna – District
- Finał – Crash
3.6 Do finału awansuje 10 graczy. O tym ile osób awansuje z każdej z grup ogłosimy po zakończeniu zapisów do turnieju (przykładowo jeśli będzie 5 grup po 10 osób to z każdej grupy wychodzą 2 osoby z najlepszym wynikiem).
3.7 Wszyscy zawodnicy dostaną maila z IP oraz hasłem na serwer minimum 1 godzinę przed rozpoczęciem meczu.
3.8 Każdy zawodnik musi stawić się na serwerze przynajmniej 5 min przed rozpoczęciem spotkania z nickiem podanym przy rejestracji do turnieju.
3.9. Niestawienie się zawodnika oznacza jego rezygnację. Mecz będzie rozegrany bez niego. Spóźnialscy mogą wchodzić w trakcie gry.
3.10. Podczas turnieju każdy uczestnik może używać jednego nicka. Każda zmiana może skutkować kickiem z serwera.
3.11 Każdy mecz trwa 10 minut bez limitu punktowego.
3.12 Podczas każdego meczu wymagane jest nagrywanie dema (będąc na serwerze klikamy tyldę (~) i wpisujemy /record nazwa_dema Nagrywanie kończymy wpisując komendę /stoprecord).
Wszystkie nagrania powinny być przechowywane przez conajmniej 2 dni od zakończenia turnieju. Jeżeli gracz zostanie poproszony przez Sędziego bądź innego gracza z grupy eliminacyjnej lub finału o udostępnienie dema, a zawodnik będzie zwlekał z jego dostarczeniem może doprowadzić to do usunięcia go z turnieju.
3.13 Na każdym meczu eliminacyjnym oraz w finale będzie co najmniej jeden z Sędziów. Bindowanie, spamowanie, bluzgi itp. może skutkować natychmiastowym wyrzuceniem z turnieju.
3.14 Przebywanie obserwatorów na serwerze podczas spotkania jest zabronione.
3.15 Mecze nie mogą odbyć się bez Sędziego.

4. PunkBuster GUID
4.1 Każdy zawodnik może grać w turnieju tylko z jednego GUIDa.
4.2 Zmian PB GUID nie można dokonywać w czasie trwania turnieju.
4.3 GUID musi pochodzić tylko i wyłącznie z oryginalnej gry Call of Duty 4: ModernWarfare.

5. Konflikty
5.1 Każdy uczestnik ma 12 godzin na zgłoszenie Sędziom nieprawidłowości.
5.2 Dema, logi z serwera oraz screeny mogą być podstawą do uwzględnienia przez Sędziego spornej sytuacji.
5.3 Jeżeli regulamin nie uwzględnia określonego postępowania w danej sytuacji spornej, gracze są zobowiązani do skontaktowania się z Sędzią w celu rozwiązania problemu.
5.4 Wszelkie decyzje Sędziów są ostateczne i niepodważalne.

6. Oszukiwanie, bugi i kampa
6.1 Używanie jakichkolwiek cheatów jest całkowicie zabronione i grozi wyrzuceniem gracza z turnieju oraz dożywotnim banem na serwerach Apache Team.
6.2 Obowiązuje całkowity zakaz bugowania, glitchowania i kampienia. Jeżeli wystąpi takie podejrzenie w stosunku do któregoś z graczy należy zgłosić to Sędziemu (oczywiście po meczu) na Team Speak lub forum.
Ostatnia aktualizacja: 2016-01-16 17:06:27
Wątek zamknięty.